EDU

Usterka Adblue i co dalej?

Usterka Adblue i co dalej?

J Piszczek Tuning Admin

Usterka AdBlue – co dalej? Kody błędów, przyczyny i skuteczna diagnostyka Systemy oczyszczania spalin w nowoczesnych dieslach, takie jak AdBlue / SCR (Selective Catalytic Reduction), są niezbędne do spełnienia norm...

Usterka Adblue i co dalej?

J Piszczek Tuning Admin

Usterka AdBlue – co dalej? Kody błędów, przyczyny i skuteczna diagnostyka Systemy oczyszczania spalin w nowoczesnych dieslach, takie jak AdBlue / SCR (Selective Catalytic Reduction), są niezbędne do spełnienia norm...

Silniki 3.0 TDI i problemy z ciśnieniem oleju

Silniki 3.0 TDI i problemy z ciśnieniem oleju

J Piszczek Tuning Admin

Silniki 3.0 TDI to jedne z najbardziej zaawansowanych i udanych konstrukcji grupy VAG.Jednak jak każde niemieckie „arcydzieło inżynierii”, mają też swoje słabsze punkty.Jednym z najczęściej omawianych tematów przez tunerów i...

Silniki 3.0 TDI i problemy z ciśnieniem oleju

J Piszczek Tuning Admin

Silniki 3.0 TDI to jedne z najbardziej zaawansowanych i udanych konstrukcji grupy VAG.Jednak jak każde niemieckie „arcydzieło inżynierii”, mają też swoje słabsze punkty.Jednym z najczęściej omawianych tematów przez tunerów i...

Usterka EGR i co dalej ?

Usterka EGR i co dalej ?

J Piszczek Tuning Admin

Usterka EGR – co dalej? Objawy, kody błędów P0400, P0401, P0402… i jak to zdiagnozować System recyrkulacji spalin EGR (Exhaust Gas Recirculation) to jeden z kluczowych elementów nowoczesnych silników Diesla...

Usterka EGR i co dalej ?

J Piszczek Tuning Admin

Usterka EGR – co dalej? Objawy, kody błędów P0400, P0401, P0402… i jak to zdiagnozować System recyrkulacji spalin EGR (Exhaust Gas Recirculation) to jeden z kluczowych elementów nowoczesnych silników Diesla...

Zapchany filtr DPF – jak odczytać błędy (P2002, P242F itd.) i poprawnie zdiagnozować filtr cząstek stałych

Zapchany filtr DPF – jak odczytać błędy (P2002,...

J Piszczek Tuning Admin

Filtr cząstek stałych (DPF/FAP) jest kluczowym elementem nowoczesnych jednostek wysokoprężnych (Diesla), niezbędnym do spełnienia restrykcyjnych norm emisji spalin. Jego głównym zadaniem jest wyłapywanie szkodliwych cząstek sadzy, ale awaria lub zapchanie...

Zapchany filtr DPF – jak odczytać błędy (P2002,...

J Piszczek Tuning Admin

Filtr cząstek stałych (DPF/FAP) jest kluczowym elementem nowoczesnych jednostek wysokoprężnych (Diesla), niezbędnym do spełnienia restrykcyjnych norm emisji spalin. Jego głównym zadaniem jest wyłapywanie szkodliwych cząstek sadzy, ale awaria lub zapchanie...

Mój pierwszy tester OBD2

Mój pierwszy tester OBD2

J Piszczek Tuning Admin

Każdy właściciel samochodu chce mieć pewność, że jego pojazd działa sprawnie i jest w pełni bezpieczny. Tester OBD, to narzędzie, które może znacznie ułatwić dbanie o kondycję auta, zarówno w...

Mój pierwszy tester OBD2

J Piszczek Tuning Admin

Każdy właściciel samochodu chce mieć pewność, że jego pojazd działa sprawnie i jest w pełni bezpieczny. Tester OBD, to narzędzie, które może znacznie ułatwić dbanie o kondycję auta, zarówno w...

Jak Odczytywać wykresy z hamowni i Co To Zmienia w Twoim Samochodzie

Jak Odczytywać wykresy z hamowni i Co To Zmieni...

J Piszczek Tuning Admin

Co dokładnie przedstawia wykres z hamowni i jakie zmiany chip tuning może wprowadzić w Twoim samochodzie? Dla większości osób, które nie są specjalistami technicznymi, wykresy dynamometryczne mogą wydawać się skomplikowane....

Jak Odczytywać wykresy z hamowni i Co To Zmieni...

J Piszczek Tuning Admin

Co dokładnie przedstawia wykres z hamowni i jakie zmiany chip tuning może wprowadzić w Twoim samochodzie? Dla większości osób, które nie są specjalistami technicznymi, wykresy dynamometryczne mogą wydawać się skomplikowane....