Chip Tuning

Usterka Adblue i co dalej?

Usterka Adblue i co dalej?

J Piszczek Tuning Admin

Usterka AdBlue i co dalej? Systemy oczyszczania spalin w nowoczesnych dieslach, takie jak AdBlue (SCR), są niezbędne do spełnienia restrykcyjnych norm Euro 6 i Euro 7. Choć ich działanie jest...

Usterka Adblue i co dalej?

J Piszczek Tuning Admin

Usterka AdBlue i co dalej? Systemy oczyszczania spalin w nowoczesnych dieslach, takie jak AdBlue (SCR), są niezbędne do spełnienia restrykcyjnych norm Euro 6 i Euro 7. Choć ich działanie jest...

Silniki 3.0 TDI i problemy z ciśnieniem oleju

Silniki 3.0 TDI i problemy z ciśnieniem oleju

J Piszczek Tuning Admin

Silniki 3.0 TDI to wyjątkowe jednostki napędowe, ale jak każde niemieckie arcydzieło, mają swoje wyzwania wynikające z przekombinowania. Jednym z najczęściej omawianych tematów jest ciśnienie oleju, które odgrywa kluczową rolę...

Silniki 3.0 TDI i problemy z ciśnieniem oleju

J Piszczek Tuning Admin

Silniki 3.0 TDI to wyjątkowe jednostki napędowe, ale jak każde niemieckie arcydzieło, mają swoje wyzwania wynikające z przekombinowania. Jednym z najczęściej omawianych tematów jest ciśnienie oleju, które odgrywa kluczową rolę...

Usterka EGR i co dalej ?

Usterka EGR i co dalej ?

J Piszczek Tuning Admin

Usterka EGR i co dalej? System recyrkulacji spalin (EGR – Exhaust Gas Recirculation) to jeden z kluczowych elementów jednostek napędowych, zarówno Diesla, jak i benzynowych, który jest niezbędny do spełnienia...

Usterka EGR i co dalej ?

J Piszczek Tuning Admin

Usterka EGR i co dalej? System recyrkulacji spalin (EGR – Exhaust Gas Recirculation) to jeden z kluczowych elementów jednostek napędowych, zarówno Diesla, jak i benzynowych, który jest niezbędny do spełnienia...

Zapchany DPF, jak to zdiagnozować?

Zapchany DPF, jak to zdiagnozować?

J Piszczek Tuning Admin

Filtr cząstek stałych (DPF/FAP) jest kluczowym elementem nowoczesnych jednostek wysokoprężnych (Diesla), niezbędnym do spełnienia restrykcyjnych norm emisji spalin. Choć jego głównym zadaniem jest wyłapywanie szkodliwych cząstek sadzy, jego awaria lub...

Zapchany DPF, jak to zdiagnozować?

J Piszczek Tuning Admin

Filtr cząstek stałych (DPF/FAP) jest kluczowym elementem nowoczesnych jednostek wysokoprężnych (Diesla), niezbędnym do spełnienia restrykcyjnych norm emisji spalin. Choć jego głównym zadaniem jest wyłapywanie szkodliwych cząstek sadzy, jego awaria lub...

Mój pierwszy tester OBD2

Mój pierwszy tester OBD2

J Piszczek Tuning Admin

Każdy właściciel samochodu chce mieć pewność, że jego pojazd działa sprawnie i jest w pełni bezpieczny. Tester OBD, to narzędzie, które może znacznie ułatwić dbanie o kondycję auta, zarówno w...

Mój pierwszy tester OBD2

J Piszczek Tuning Admin

Każdy właściciel samochodu chce mieć pewność, że jego pojazd działa sprawnie i jest w pełni bezpieczny. Tester OBD, to narzędzie, które może znacznie ułatwić dbanie o kondycję auta, zarówno w...

Jak Odczytywać wykresy z hamowni i Co To Zmienia w Twoim Samochodzie

Jak Odczytywać wykresy z hamowni i Co To Zmieni...

J Piszczek Tuning Admin

Co dokładnie przedstawia wykres z hamowni i jakie zmiany chip tuning może wprowadzić w Twoim samochodzie? Dla większości osób, które nie są specjalistami technicznymi, wykresy dynamometryczne mogą wydawać się skomplikowane....

Jak Odczytywać wykresy z hamowni i Co To Zmieni...

J Piszczek Tuning Admin

Co dokładnie przedstawia wykres z hamowni i jakie zmiany chip tuning może wprowadzić w Twoim samochodzie? Dla większości osób, które nie są specjalistami technicznymi, wykresy dynamometryczne mogą wydawać się skomplikowane....