
Precyzyjne kalibracje dla Twojego silnika Kraków ul. Ciepłownicza 70
Serwis plików - kalibracje tuningowe
-
Modyfikacja pliku (STAGE1) Benzyna
Cena regularna €60,00 EURCena regularnaCena jednostkowa / na -
Modyfikacja pliku (STAGE 1) Diesel
Cena regularna €50,00 EURCena regularnaCena jednostkowa / na -
Plik Adblue off
Cena regularna €50,00 EURCena regularnaCena jednostkowa / na -
Modyfikacja pliku (STAGE1) moc 300hp+
Cena regularna €70,00 EURCena regularnaCena jednostkowa / na -
Plik EGR off
Cena regularna €35,00 EURCena regularnaCena jednostkowa / na -
Plik DPF off
Cena regularna €35,00 EURCena regularnaCena jednostkowa / na -
Dodatkowa modyfikacja
Cena regularna €8,00 EURCena regularnaCena jednostkowa / na -
Modyfikacja pliku (STAGE1) DSG / 8Hp
Cena regularna €60,00 EURCena regularnaCena jednostkowa / na
Co możemy dla Ciebie zrobić?
-
Strojenie silnika
Tuning silnika u nas to proces zawierający diagnostykę, pomiary mocy, dostrajanie programu ECU pod kondycję i możliwości silnika. Każda realizacja poparta jest diagnostyką i testami pod obciążeniem na hamowni.
-
Naprawy Adblue / DPF / EGR
Kiedy konwencjonalne naprawy przez wymianę są nietrwałe lub nieopłacalne - zadzwoń do nas. Rozwiążemy Twoje problemy z Adblue i innymi systemami.
-
Hamownia Stacjonarna
Zapraszamy na pomiary mocy na Hamowni podwoziowej Dynomax 1500I 2WD oraz drogowej Dynomet GPS V2
Kraków ul.Ciepłownicza 70
Zobacz realizacje -znajdź swój samochód
Wyświetl wszystkie-
BMW 320d G20 - stage 1
BMW 320d G20 z silnikiem 2.0d to świetne połączenie komfortu, osiągów i oszczędności. Dzięki indywidualnemu strojeniu na hamowni jesteśmy w stanie bezpiecznie zwiększyć jego moc do poziomu, który zapewnia zupełnie...
BMW 320d G20 - stage 1
BMW 320d G20 z silnikiem 2.0d to świetne połączenie komfortu, osiągów i oszczędności. Dzięki indywidualnemu strojeniu na hamowni jesteśmy w stanie bezpiecznie zwiększyć jego moc do poziomu, który zapewnia zupełnie...
-
BMW E46 Stage 2 M57 330D
+100KM +200Nm M57 204km Euro3 -Wtryski 216 -IC fmic -Custom wydech -Turbo Hybryda -EGR off -Strojenie Stage 2 Wynik zrealizowany na doładowaniu 1.7bar
BMW E46 Stage 2 M57 330D
+100KM +200Nm M57 204km Euro3 -Wtryski 216 -IC fmic -Custom wydech -Turbo Hybryda -EGR off -Strojenie Stage 2 Wynik zrealizowany na doładowaniu 1.7bar
-
BMW X5 N57 40d
Stage 1
BMW X5 N57 40d
Stage 1
Blog edukacyjny
Wyświetl wszystkie-
Usterka Adblue i co dalej?
Usterka AdBlue i co dalej? Systemy oczyszczania spalin w nowoczesnych dieslach, takie jak AdBlue (SCR), są niezbędne do spełnienia restrykcyjnych norm Euro 6 i Euro 7. Choć ich działanie jest...
Usterka Adblue i co dalej?
Usterka AdBlue i co dalej? Systemy oczyszczania spalin w nowoczesnych dieslach, takie jak AdBlue (SCR), są niezbędne do spełnienia restrykcyjnych norm Euro 6 i Euro 7. Choć ich działanie jest...
-
Silniki 3.0 TDI i problemy z ciśnieniem oleju
Silniki 3.0 TDI to wyjątkowe jednostki napędowe, ale jak każde niemieckie arcydzieło, mają swoje wyzwania wynikające z przekombinowania. Jednym z najczęściej omawianych tematów jest ciśnienie oleju, które odgrywa kluczową rolę...
Silniki 3.0 TDI i problemy z ciśnieniem oleju
Silniki 3.0 TDI to wyjątkowe jednostki napędowe, ale jak każde niemieckie arcydzieło, mają swoje wyzwania wynikające z przekombinowania. Jednym z najczęściej omawianych tematów jest ciśnienie oleju, które odgrywa kluczową rolę...
-
Usterka EGR i co dalej ?
Usterka EGR i co dalej? System recyrkulacji spalin (EGR – Exhaust Gas Recirculation) to jeden z kluczowych elementów jednostek napędowych, zarówno Diesla, jak i benzynowych, który jest niezbędny do spełnienia...
Usterka EGR i co dalej ?
Usterka EGR i co dalej? System recyrkulacji spalin (EGR – Exhaust Gas Recirculation) to jeden z kluczowych elementów jednostek napędowych, zarówno Diesla, jak i benzynowych, który jest niezbędny do spełnienia...
-
Zapchany DPF, jak to zdiagnozować?
Filtr cząstek stałych (DPF/FAP) jest kluczowym elementem nowoczesnych jednostek wysokoprężnych (Diesla), niezbędnym do spełnienia restrykcyjnych norm emisji spalin. Choć jego głównym zadaniem jest wyłapywanie szkodliwych cząstek sadzy, jego awaria lub...
Zapchany DPF, jak to zdiagnozować?
Filtr cząstek stałych (DPF/FAP) jest kluczowym elementem nowoczesnych jednostek wysokoprężnych (Diesla), niezbędnym do spełnienia restrykcyjnych norm emisji spalin. Choć jego głównym zadaniem jest wyłapywanie szkodliwych cząstek sadzy, jego awaria lub...
Wyposaż swój serwis z nami!
-
ThinkCar - testery diagnostyczne (Thinktool)
Sprzęt wyższej klasy - dedykowany warsztatom, komisom samochodowym, warsztatom tuningowym. Wsparcie AI,...
-
AutoXscan - Testery diagnostyczne
Sprzęt wyższej klasy - dedykowany warsztatom, komisom samochodowym, warsztatom tuningowym. Funkcjonalność wypisana...
-
Programatory chip tuning - ECU + TCU
Zapytaj o ofertę - +48 579 801 049Maksymalnie wspieramy warsztaty w rozwoju...
