Audi A3 2.0 TSI 200km - MED9.1

Audi A3 2.0 TSI 200km - MED9.1

Audi A3 8P z silnikiem 2.0 TSI (EA113) o mocy fabrycznej 200 KM to klasyka segmentu hot hatch.
Jednostka z bezpośrednim wtryskiem paliwa i turbosprężarką K03 już w serii oferuje dobre osiągi, ale jej prawdziwy potencjał ujawnia się dopiero po modyfikacji oprogramowania sterownika MED9.1.

To ECU daje ogromne możliwości strojenia – zarówno dla warsztatów, jak i tunerów współpracujących w modelu file service.


Co można uzyskać z Audi A3 2.0 TSI (MED9.1)?

Sterownik Bosch MED9.1 umożliwia precyzyjne strojenie map: zapłonu, ciśnienia doładowania, momentu obrotowego i paliwa.
Bez wymiany podzespołów, w bezpiecznym zakresie, można uzyskać:

Parametr Seryjnie Po modyfikacji Przyrost
Moc (KM) 200 KM 245–255 KM +45–55 KM
Moment (Nm) 280 Nm 370–400 Nm +90–120 Nm

Efekt to zauważalna różnica w reakcji na gaz, elastyczności i przyspieszeniu — samochód prowadzi się lżej, bardziej agresywnie i płynniej reaguje na każdą zmianę obciążenia.


Obróbka plików MED9.1 – profesjonalny file service dla tunerów

Dla warsztatów i tunerów oferujemy gotowe chiptuning pliki oraz indywidualną obróbkę plików ECU.
Każdy plik przechodzi proces weryfikacji na hamowniach Dynomax / Dynomet, a modyfikacje wykonujemy ręcznie, bez użycia gotowych „driverów”.

Dzięki temu:

  • 💾 Każdy plik Stage 1 MED9.1 ma zoptymalizowane mapy momentu, doładowania i AFR,

  • ⚙️ Zachowujemy margines bezpieczeństwa turbosprężarki i EGT,

  • 🔍 Każdy soft jest testowany w realnych warunkach, nie tylko w teorii,

  • 🚀 Dostępne są również wersje Stage 2, Pop&Bang, Launch Control, NoLiftShift,

  • ⏱️ Pliki dostarczamy w modelu file service online – nawet w 30 minut.


Bezpieczeństwo i jakość modyfikacji

Tak, tuning MED9.1 jest w pełni bezpieczny — pod warunkiem, że silnik jest w dobrej kondycji i plik został przygotowany profesjonalnie.
Każda realizacja (zarówno lokalna, jak i w modelu file service) obejmuje:

  • 🔎 szczegółową analizę logów,

  • 🧠 kontrolę korekt zapłonu, AFR, boostu,

  • 💡 sprawdzenie stanu technicznego pojazdu przed flashowaniem,

  • 🧩 opracowanie indywidualnego chiptuning pliku Stage 1 dopasowanego do wersji SW/HW ECU.

Wykorzystujemy oprogramowanie WinOLS, HP Tuners, CMD Flash, Flex, oraz własne bazy map referencyjnych MED9.1, co gwarantuje najwyższą jakość i powtarzalność efektów.


Dla tunerów i warsztatów – współpraca file service

Jeśli obsługujesz klientów z grupy VAG i potrzebujesz pewnych, przetestowanych plików, oferujemy:

  • ✅ Profesjonalne chiptuning pliki MED9.1

  • ✅ Gotowe pliki Stage 1 / Stage 2 / Pop&Bang

  • Indywidualną obróbkę plików ECU (na podstawie Twojego oryginału)

  • ✅ Wsparcie techniczne i analiza logów

  • ✅ Szybką realizację: 30–40 minut

Każdy plik jest tworzony manualnie – bez kopiowania gotowych rozwiązań.


Podsumowanie

✅ Audi A3 8P 2.0 TSI (EA113)
✅ Sterownik: Bosch MED9.1
✅ Modyfikacja: Stage 1 – 245–255 KM / 370–400 Nm
✅ Pełna zgodność i bezpieczeństwo EGT
✅ Dostępne: Stage 1, Stage 2, Pop&Bang, File Service
✅ Opracowano w oparciu o profesjonalne chiptuning pliki

Powrót do blogu

Zamów modyfikację pliku

U nas hamownia to nie dekoracja. Pliki tuningowe tworzymy dzięki doświadczeniu, wiedzy i testom w naszym serwisie.

Wyślij plik
  • Szkolenia wideo

    Case study konkretnych sterowników - Poznasz programy WinOls, ECM Titanum, Stage X i jakie strategie przyjąć by bezpiecznie i efektywnie wydobyć moc z sterowników Bosch, Delfi, Denso oraz Continental.

  • Podręczniki tunera

    Ebooki dzięki którym dokładnie poznasz wąski temat który Cię interesuje - grupa sterowników EDC15, EDC16, EDC17, oraz MED9, MED17 rozpisana w przystępny sposób.

  • Mentoring

    Wejdź w branże Chiptuningu z solidnym wsparciem mentora. Pomożemy dobrać sprzęt (z dobrym rabatem), pozycjonujemy Twoją firmę w regionie i nauczymy "KnowHow"