Renault Master rok produkcji 2024 - 2.3 Dci 160km SID321 Stage 1

Renault Master rok produkcji 2024 - 2.3 Dci 160km SID321 Stage 1

Nowy Renault Master 2024 2.3 dCi 160 KM to jeden z najczęściej wybieranych modeli wśród aut dostawczych w swojej klasie.
Świetna ergonomia i ekonomiczny silnik idą w parze z trwałością, ale jak w wielu pojazdach użytkowych – fabryczna moc nie zawsze wystarcza, szczególnie przy pełnym załadunku lub jeździe w trasie.

Dlatego dla tego egzemplarza wykonaliśmy modyfikację Stage 1, bazującą na sterowniku Bosch SID321, która poprawiła zarówno osiągi, jak i komfort codziennej pracy.


Szczegóły pojazdu

Parametr Wartość
Model: Renault Master L3H2 (2024)
Silnik: 2.3 dCi
Moc fabryczna: 160 KM / 400 Nm
Po modyfikacji Stage 1: 200 KM / 440 Nm
Przyrost: +40 KM / +40 Nm
Sterownik ECU: Bosch SID321


Zakres przeprowadzonych prac

Podczas strojenia wykonaliśmy pełną analizę danych z ECU oraz logów dynamicznych, aby zapewnić maksymalny efekt przy pełnym bezpieczeństwie jednostki.
W ramach modyfikacji:

  • ⚙️ Zoptymalizowaliśmy mapy momentu obrotowego i doładowania,

  • 🧩 Dostosowaliśmy limity dawki paliwa i boostu,

  • 🔧 Poprawiliśmy charakterystykę pracy w dolnym zakresie obrotów,

  • 🔥 Zachowaliśmy pełne bezpieczeństwo temperaturowe (EGT) oraz fabryczne zabezpieczenia diagnostyczne.

Każdy plik Stage 1 dla sterownika SID321 przygotowujemy indywidualnie na podstawie odczytu oryginalnego oprogramowania i pomiarów z hamowni Dynomax / Dynomet.


Efekty modyfikacji

  • 🚚 Zdecydowanie lepsza elastyczność pod obciążeniem,

  • ⚡ Wyraźnie mocniejszy środkowy zakres obrotów,

  • 🧭 Łatwiejsze ruszanie i płynniejsze przyspieszanie z ładunkiem,

  • 🔧 Bezpieczna praca silnika i skrzyni biegów,

  • ⛽ Możliwe delikatne obniżenie spalania przy jeździe w trasie.

Auto zyskało dynamikę, która pozwala komfortowo prowadzić je nawet w pełni załadowane, zachowując przy tym wysoką trwałość napędu.


Dlaczego Stage 1 dla Renault Master 2024 to dobry wybór

Nowoczesny sterownik Continental / Visteco SID321 daje szerokie możliwości kalibracji, jednak wymaga doświadczenia i wiedzy o strukturze oprogramowania.
W przeciwieństwie do uniwersalnych rozwiązań, nasze chiptuning pliki są opracowywane indywidualnie – z zachowaniem pełnej zgodności HW/SW i bezpiecznych wartości momentu.

Wersja Stage 1 to:

  • ✅ Bezpieczny przyrost mocy i momentu,

  • ✅ Brak ryzyka błędów OBD,

  • ✅ Pełna kompatybilność z systemami DPF, SCR, EGR,

  • ✅ Idealne rozwiązanie dla pojazdów flotowych i użytkowych.


Podsumowanie

✅ Renault Master 2024 2.3 dCi 160 KM
✅ Sterownik: Bosch SID321
✅ Modyfikacja: Stage 1 – 200 KM / 440 Nm
✅ Przyrost: +40 KM / +40 Nm
✅ Pomiar: hamownie Dynomax / Dynomet
✅ Czas realizacji: 30–40 minut
✅ Indywidualny plik Stage 1 oparty na profesjonalnych chiptuning plikach



📩 Chcesz zwiększyć moc swojego Renault Mastera lub potrzebujesz pliku ECU do warsztatu?
Skontaktuj się z nami – przygotujemy indywidualny plik Stage 1 dla Twojego auta lub profesjonalny chiptuning plik dla Twojego warsztatu.

Powrót do blogu

Zamów modyfikację pliku

U nas hamownia to nie dekoracja. Pliki tuningowe tworzymy dzięki doświadczeniu, wiedzy i testom w naszym serwisie.

Wyślij plik
  • Szkolenia wideo

    Case study konkretnych sterowników - Poznasz programy WinOls, ECM Titanum, Stage X i jakie strategie przyjąć by bezpiecznie i efektywnie wydobyć moc z sterowników Bosch, Delfi, Denso oraz Continental.

  • Podręczniki tunera

    Ebooki dzięki którym dokładnie poznasz wąski temat który Cię interesuje - grupa sterowników EDC15, EDC16, EDC17, oraz MED9, MED17 rozpisana w przystępny sposób.

  • Mentoring

    Wejdź w branże Chiptuningu z solidnym wsparciem mentora. Pomożemy dobrać sprzęt (z dobrym rabatem), pozycjonujemy Twoją firmę w regionie i nauczymy "KnowHow"